標籤

2021年1月12日 星期二

自製電子書讀blog

-自少習慣左香港教育制度既訓練,唔習慣冇syllabus,冇攻略,冇pastpaper

-但出到社會就係生存遊戲,所以我明白點解咁多人鍾意做公務員,因為我地套制度係訓練出公務員思維既

-投資都係冇攻略跟,好彩既會有啲guidelines跟下

-我諗廣泛閱讀係一條唔錯得晒既guideline

-最近再次覺得自己喺學習投資方面唔夠勤力,而以我特殊情況學習好投資理財其實係目前最緊急而又最重要既事,我應該多放時間落去

-奈何我目前工時偏長而且路途遙遠,所以每日可用既時間甚少

-上年年尾買左部kindle,上個月到手,明顯感覺到閱讀量、閱讀速度大增

-我都仲係比較喜歡實體書,但兩者功能同目標不同

-喺跟隨風兄步伐後,另一個我揾到既寶藏係Kano

-但同風兄唔同,kano既文筆比較散亂同隨心,加上有啲佢同自己谷有用開既字眼,冇睇開未必明

-於是我決心睇返晒佢所有blog文,由於佢都只係上年出道,所以作品唔多,其blog友我未必有呢個心力煲晒

-由於用kindle 讀就真係快好多,我將Kano 嘅blog 轉晒做kindle 格式睇

-準確度有八成,有幾篇出唔到,不過我都滿意,起碼可以速讀一次,反正我都唔係諗住細讀成個blog

-有需要先會返轉頭讀,依家一為拎啲insight ,二為幫我自己追返上更新進度

-如果有blog友有興趣想用kindle溫書可以留言問我拎file ,只有2019-2020內容

-如果Kano睇到覺得唔係咁好請通知我,咁我改改篇文del翻上一句,始終你係原創者

-之後再講下佢同風兄對我投資學習嘅影響

(完)

沒有留言:

張貼留言