標籤

2021年1月17日 星期日

回顧2020、展望2021(二)

-回顧要有啲量化嘅數字去幫助理解同分析 

-研究左好耐點樣去visualize自己個portfolio嘅變化,最後都係用翻IB個內置function算。

-弊在喺IB嘅分類入面,佢將Prfd/ETD當左做股票,而唔係fixed income(或者stable income), 所以望落個比例係咁:





而實際我自己計完出黎,係咁:


(Accounting係misc.嘅意思)

-明顯側重左喺Fixed Income Asset,有固定現金流係好事,但相對保守,我會形容係一個穩陣嘅開頭。即使係股票類別入面,我幾乎全部係reits,可以係優質資產,但組合成長速度會好慢。

-我由3月份開始實驗性慢慢調動資金入個倉度,三月入左35%,到八月大概50%,十月先真係入晒100%資金入去。所以performance條數其實都幾難計。

-如果我要計上年賺左幾多,我應該由三月計定十月開始計?

-簡單啲,計實數。(2020年尾Gross Value-本金)/本金

-開估之前,講下最猛料嘅兩支猛將:

-一隻升左83%。另一隻升左95%

-就係LULU同DIS!

-估下我買左幾多?

-反白-->2股同6股,冇錯係股唔係手

-😂

-有冇揼心呢,其實冇(賺錢wo)比起錢,我想要嘅係賺錢嘅能力。呢兩隻明顯我係冇信心,因為我知自己「唔知自己買緊啲咩」。其實我成個portfolio都差不多,我希望好快有一日,每一個交易都係fully conscious decision

-講翻成個組合,2020年Net Profit係6.4%

-當中4.7%係由資產增值黎,而1.6%係利息

- 如果講Asset Allocation,下一步係加重增長股嘅比例

-希望可以多揾到啲對我個人發展有利嘅行業


-另外美股比例偏重,可以的話我都係想好似止凡咁講,三隻腳(US,HK/CN,EU),或者四隻(SGX)

-不過如果計埋我倉外嘅流動資產,其實我最多比嘅都仲係HK,要慢慢調整下喇

(待續)

沒有留言:

張貼留言