標籤

2021年1月11日 星期一

回顧2020、展望2021(一)

2020我終於有左一筆新資金,可以開始我第一步投資。

成功建立自己第一個米倉,回報唔算標炳,但起碼係正數。


比較可惜嘅係冇好好捕捉到三月份嘅大跌市,亦估唔到佢回血回得咁快。(依家知點解)


呢個係行動力vs能力圈vs判斷力三者嘅平衡同取捨。


下年應該追求更好嘅表現,我不滿足於自己組合只係抗通脹套餐。


回顧嘅另一重點係數據分析,我想知自己資產配置上比重嘅變化,問問自己,我想要一個點樣嘅組合,我想要幾多回報,想承受幾多風險。


普洱同我提過「每個人嘅comparative advantage唔一樣 做返自己強項就maximize到」。客觀黎講我優勢係資本量,而時間、知識係我缺乏嘅。唔係話自己本金真係好多,只係過左第一個臨界點,可以做到一個複雜多元化嘅組合,自然有多啲機會去嘗試同學唔同工具。如果本金只有5萬,無咩組合可言。航空嘅比喻,低飛比高飛需要更高技術。有呢項優勢,只要我專注做好資產配置,已經係立於不敗之地。


(待續)

沒有留言:

張貼留言