標籤

2022年8月3日 星期三

持倉分析系列(一)-固定資產到期日

話說一直以來買資產都係抄功課居多。近來心情穏定返啲,有返力量去研究錢嘅問題。

記帳方面終於揾到個long-lasting嘅方法,咁就開始望下自己買落啲貨嘅表現。

要達成我嘅理想,目前最有潛質嘅工具都係投資。

問返性格同能力圈,最易起手嘅都係固定資產。(係,我最鐘意食息)

所以由固產開始檢視返,慢慢拎返個感覺。

先唔睇複雜,睇下我係咪每個月都有息收。

係就係,不過都唔算太平均。

係咁易按有派息嘅月份,做左個excel。


就咁睇未來5年,都望到啲野嘅。

1. 黎緊3年有4隻bond會到期,要準備揾替代品,早啲開始望就有機會避開唔洗捱貴價。

2. QUAD已經到左期,要揾替代品

3. 雖則話每隻貨派嘅息都唔同,但派息嘅月份都真係幾唔平均,導致我有啲月份嘅息係另一啲月份嘅一半。雖然都係袋落自己袋嘅錢,但平均啲對個心理會好啲,冇咁亂,管理黎講都容易啲。


基本上我係買完好少賣,大多都係計岩數入場,跟住就唔點理。不過我組合嘅呢部份其實都有一定風險。先排除公司執笠呢一部份(呢個係step one),其實啲優先股係有多少令我又愛又恨。優先股係有少少似啲壞女孩,你同佢一齊嗰陣時,好開心、好刺激、仲有高息收,但佢地情緒唔係好穩,由其過左到期日嗰啲,隨時都可以贖回,加上價格浮動又大過bonds,唔少係永續,姐係唔會好似bonds咁到期就拎本金。最近嘅example就係ALIN E呢隻,停止派息,價格暴跌,我又反應遲鈍,唯有蟹貨。不過雖則有風險,但我都係會保留呢一部份嘅工具,始於佢地派息高,未來又持續通漲,未做槓桿嘅我,只有向高息產品嘅方向發展。

沒有留言:

張貼留言